Klachtencommissie
De LVSi beschikt over een klachtencommissie die geschillen behandelt tussen aangesloten instituten en hun klanten, bijvoorbeeld over geleverde diensten of betalingen. De klachtencommissie hanteert een eigen reglement en neemt alleen klachten in behandeling die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- De klacht betreft een instituut dat is aangesloten bij de LVSi.
- De indiener is een particuliere klant van het instituut.
- De klacht heeft betrekking op huiswerkbegeleiding, bijles of examentraining.
- De klacht is binnen zes maanden na ontstaan ingediend.
- De klacht is eerst schriftelijk kenbaar gemaakt bij het instituut, met minimaal vier weken voor reactie.
Onze klachtencommissie zorgt voor een onafhankelijke en eerlijke afhandeling van geschillen.
Klachtenreglement
Het volledige klachtreglement van de LVSI klikt u hier.
Klacht indienen
Indien u een klacht over een LVSI lid heeft, kunt u dit kenbaar maken middels een e-mail aan de voorzitter van de klachtencommissie, mr. Geneviève Galjé – Deckers. Het e-mailadres is klachtencommissie@lvsi.nl. De klachtencommissie neemt dan spoedig contact met u op.
De LVSI berekent voor de gehele behandeling van de klacht een totaalbedrag van €75,-. Het klachtgeld komt, ongeacht de uitspraak in het geschil, niet voor teruggave in aanmerking.
“De LVSi geeft het onderwijs meer kleur.”
LVSi
De LVSi zet zich in voor de kwaliteit van studiebegeleiding in Nederland, met als doel deze te waarborgen en te verbeteren.